Tuesday 4 December 2012

New ;

Assalamualaikum dan Hii ^^

Dah lama aku tinggalkan dunia blogger ni ;_; Semuanya hanya tinggal kenangan antara aku dan blog lama. Serius, aku rasa rindu nak blogwalking, nak menaip panjang- panjang dalam entry, nak follow mem- follow, nak baca entry and banyak lagi benda aku rindu nak buat <3 Sebab tu aku buat blog yang baru ni ^^

Aku baru lepas follow beberapa blog yang menarik minat aku dan tinggalkan jejak ;~; Arghhh, serius aku rindu ni semua. Aku ada kepuasan bila buat benda ni HAHA. Sekarang banyak dah k-popers yang ada blog like seriously bertimbun k ^^ Semua share gambar bias ;_; 

Tadi aku ada blogwalking satu blog ni tapi aku terus pangkah dan aku tak nak buka lagi ;~; Dia pakai lagu Far Away by C-Clown ._. Aku bukannya selfish or what but aku rasa terganggu since dia pakai lagu feveret aku tu woi ;o; Aku tak sempat nak tinjau langsung blog dia HAHA teruknya jadi diri aku ni -_- 

Ohya aku follow balik yang k-poper ;) Bye (twitter)

No comments:

Post a Comment